Irriterad...

publicerat i Allmänt;

Tänk att man kan bli så jävla irriterad på en massa småsaker. Har varit det nu i typ två veckor och de tar både på mig och de runt omkring mig. Vet inte riktigt vad det beror på men anar att de har med jobbet att göra. Det är stressigt och rörigt just nu. Sen är det ju en jävel som vill förstör Mats och mitt förhållande känns det som och de gör mig vansinnig. Tar på mig så sjukt mycket och blir ledsen för ingenting.

Nu håller vi på och dränerar runt huset. Inte den roligaste synen nu när man tittar ut genom fönstrerna men det är snart klart så det är skönt. Sen blir det ärr fixa iordning våran trapp som vi rivit upp. Vill få lite ordning här hemma för nu känns det som om man bor på en jävla byggarbetsplats.

Har börjat styra upp lite motion i mitt liv igen. Tränade ju som en tok förut men sen blev man ju sambo och ja då fyller man på med några extrakilon. Inte så mycket men jag vill iallafall ta bort dom. Så i morgon ska jag och Sofia ut och gå en sväng.

Kommentera inlägget här :