Äntligen Fredag...

publicerat i Allmänt;
Ännu en jobbvecka avklarad och det känns superskönt med fredag. Har varit till badhuset med Mats och Julius. Julius blev jätteglad när han så att hans kompis Troja var där också.  Har avnjutit en middag bestående av tacos och ett glas rödvin framför Robin Hood. Såg  faktiskt hela filmen ikväll och det är inte ofta på en fredagkväll. Är alltid så jävla slut på fredagarna.

I morgon så ska jag och Sofia åka ner på stan en sväng och se om vi hittar någon att ha på sig till kvällen. Men jag ska väl inte hoppas på förmycket. Ska se om jag hittar något till Julius i morgon också. Sen ska jag upp och kolla på Mats fotbollsmatch. Får se om jag hinner vara kvar under hela matchen eller om jag åker lite tidigare så jag inte behöver stressa hem till Sofia sen. Sofia har fyllt år så vi ska fira henne lite hemma hos henne och sen blir det nog utgång.

Nu ska jag vara lite social mot mon älskade Mats...


 

Min älskade Mats
Min älskade Mats.

Kommentera inlägget här :